Podnikáte v České republice a daří se vám? Dříve nebo později rozhodně přijde chvíle, kdy se rozhodnete i pro vstup na zahraniční trhy. Pokud ano, je dobré vědět, jaký mezinárodní internetový marketing vám pomůže, jaká jsou jeho specifika a jakými cestami se vydat. Dnes samozřejmě lze oslovit profesionály, kteří vám se vším pomohou. A na co se zaměřit primárně?
PPC reklama
V oblasti online marketingu naprostý základ. Specifika souvislé se zahraničím mohou být spojena například v povolení nebo zákazů inzerce určitých produktů, stejně jako s odlišnými vyhledávacími frázemi a v neposlední řadě i s cenami za jeden klik. Stejně jako u nás, i zahraniční PPC kampaně je třeba špičkově nastavit, s ohledem na:
- nabízené služby a produkty,
- odpovídající konverzi,
- zacílení na zákazníky.
SEO je a bude hitem
Optimalizace pro vyhledávače neboli SEO. I to je segment mezinárodního internetového marketingu, který není radno podceňovat. Zvláště proto, že správná optimalizace zajistí velký přísun již bezplatných zákazníků. Specifika zahraničního trhu v této oblasti mohou být spojena například s konkrétními regiony, vyhledávacími frázemi a nezbytnou analýzou klíčových slov, ale i s řadou dalších on page, ale také off page faktorů, které souvisí s webem.
Internetové stránky jsou základ
Co platí u nás, již nemusí platit v zahraničí. Důležité je web vytvořit jak s ohledem na prodávaný produkt a cílovou skupinu, tak na specifika dané země. Jsou lokality, kde dominuje přístup na web z mobilních zařízení a tomu je třeba webové stránky přizpůsobit. Stejně tak jsou lokality, kde rychlost internetového připojení není tak velká, čemuž je třeba přizpůsobit i celkovou velikost webu. Samozřejmostí je i nutnost volby jazykových mutací, stejně jako možnost jednoduché správy daného webu, díky čemuž lze ihned reagovat v souvislosti s požadavky, které mohou zákazníci mít.