Google již dříve oznamoval svou obrovskou reklamní kampaň podporující smartphone Moto X od Motoroly. Nyní zveřejnil první dvě reklamy, které se brzy objeví na televizních obrazovkách.
Nutno podotknout, že nejde o nijak zvláště odlišné reklamy od těch, na které jsme zvyklí, jedním dechem ale dodáváme, že nás funkčnost nové Motoroly přímo nadchla. Google nechtěl šokovat propracovaností, Google chtěl šokovat samotným produktem. Moc dobře si je vědom, že pokud upoutá předmět reklamy, ne jen zpracování, má už vlastně vyhráno.
V první reklamě Google zaujal především hlasovým ovládáním.
Druhá reklama poukazuje zejména na možnost rychlého focení.
Nový smartphone vypadá propracovaně ve všech detailech. Zmíněné televizní spoty nepotěšily, ale zároveň neurazily. Upoutaly pozornost na to hlavní – na novou vlajkovou loď Motoroly, ale i jednoho z budoucích velkých hráčů na trhu smartphonů, jehož existence se budou bát i nyní zaběhlé značky. Moto X na to bezpochyby má, nyní jen musí využít svůj potenciál. K čemuž mu můžou dopomoci i reklamní spoty, do kterých Google investoval a ještě investuje astronomickou částku.
Vypadaj fajn!
Myslím, že díru do světa to neudělá, i když výbava asi bude jedna z lepších .-)