V malých společnostech bývá často zvykem, že se spousta provozních věcí dělá takříkajíc „na koleně” a zajišťuje je ten, kdo má zrovna čas, nebo ten, kdo dané problematice rozumí nejvíce ze všech. Cílem je tímto způsobem ušetřit co největší část firemního rozpočtu. Avšak právě v případě IT služeb se nejspíš dříve či později dostanete do situace, kdy už vám samospráva stačit nebude. Pak se nabízí dvě varianty. Přijmout nového IT specialistu, nebo předat správu firemních sítí a starost o počítače externí IT společnosti. Přečtěte si 3 důvody, proč se vám jako malé společnosti druhá varianta rozhodně vyplatí více.
1. Platíte jen tehdy, když službu opravdu využíváte
Ušetříte nejen náklady na pravidelný plat nového zaměstnance nebo týmu, který by měl IT vaší společnosti na starosti, ale i provozní náklady s každým zaměstnancem spojené. Nemusíte zařizovat novou kancelář, pořizovat počítače ani další vybavení, a ve výsledku ušetříte i za energie.
Zrovna IT sektor je navíc odvětví, které se neustále a rychle vyvíjí a každý, kdo v něm pracuje, musí jít zkrátka s dobou. Aby byl váš zaměstnance stále v obraze, mohl svou práci pro vás dělat co nejefektivněji a využívat těch nejmodernějších dostupných technologií, neobešli byste se ani bez nemalých investic do jeho pravidelného vzdělávání.
Pokud se rozhodnete pro outsourcing it, platit budete vždy jen a pouze za čas, po který pro vás bude IT technik skutečně pracovat.
2. K dispozici máte nejlepší profesionály z oboru
Další nespornou výhodou outsourcingu je, že díky externí IT společnosti budete mít k dispozici vždy ty nejlepší odborníky, kteří znají nejnovější trendy a postupy v oboru a využívají nejmodernější technologie. A to aniž byste museli do jejich vzdělání či vybavení sami investovat jedinou korunu.
I IT technici jsou jen lidi, a tak se může snadno stát, že někdo z nich onemocní, nebo si třeba bude chtít vybrat zaslouženou dovolenou. Ani tehdy vás ale nenechají na holičkách. Díky 100% zastupitelnosti při outsourcingu IT se o vás zkrátka postará někdo další ze stejně kvalifikovaných kolegů.
3. Technická podpora na dálku a non-stop service desk
A to nejlepší nakonec. Zatímco většina zaměstnanců má po skončení pracovní doby prostě volno a často i vypíná telefon, externí IT podpora je tu pro vás takzvaně 24/7. Service desk funguje non-stop a nenechá vás čekat do druhého dne.
A co je ještě lepší – nemusíte čekat ani na to, až IT technik dojede k vám. Stačí totiž pár kliknutí a prostřednictvím vzdáleného přístupu vám dokáží externí specialisté na dálku pomoci přímo uvnitř vašeho počítače.
Zdroj obrázku: Wright Studio / Shutterstock.com