Sociální sítě jsou něčím, co v současné době zcela jasně dominuje celému světu. Jednou z takových je třeba i Snapchat. Ta je oblíbená hlavně u mladších generací, jelikož jim dává do ruky možnost využít to, co u ostatních alternativ na trhu zkrátka a jednoduše nejde. Nyní provozovatel sociální sítě Snapchat přišel se zajímavou informací. Oblast online komunikace není a nebude jediným oborem, na který se chce zaměřit. Chce totiž výrazně rozšířit možnosti virtuální reality. A co to znamená konkrétně? Že už dva roky vyvíjí speciální brýle.
Navíc se nedávno začal zajímat u unikátní a zajímavý startup, který nakonec koupil. Ten nesl název Seene a kdo o něm slyšel, ten jistě ví, že jeho cílem byla práce s rozšířenou realitou. Je tedy jasné, že toto spojení by mohlo přinést zajímavé výsledky.
Komu a proč?
Je jasné, že stejně jako Snapchat by měly být i samotné brýle určené spíše mladšímu publiku, čemuž by logicky měly odpovídat třeba i konkrétní funkce, které budou moci dané brýle nabídnout. Již je známo i to, že cílem brýlí by měl být také unikátní design, jelikož i ten je něčím, co mladí lidé hledají a co bude jedním z faktorů, podle kterého se budou v souvislosti s koupí rozhodovat.
Konkurence nespí
Pokud se podíváme na konkurenci, musíme říci, že i ta má ambice proniknout do světa virtuální reality. A seznam firem je v tomto směru poměrně velký, jelikož sem patří:
- Apple
- Microsoft
Snapchat má však jednu zajímavou výhodu. Vyrábí produkt, který by měl přijít vhod právě mladší generaci. Tedy přesně té, která tvoří uživatele sociální sítě. Konkrétní skupinu případných zájemců má tedy firma hezky pohromadě a jistě nebude mít problém s tím, na ně přímo s daným produktem a jeho výhodami zacílit. Na druhou stranu podobné úspěchy se čekají i ve chvíli, kdy s případnou novinkou přijde společnost Apple, která se může taktéž pyšnit mnohými fanoušky.
Zdroj obrázku: Pixabay.com