Kdo není vidět, jako by nebyl. Toto pravidlo neplatilo jenom v minulosti, ale platí i v dnešní době je třeba říci, že bez reklamy se dnes obejde jenom málokterá firma. A tak se objevuje dilema spojené s tím, zda si kampaně spravovat sám, nebo oslovit odborníka, kterou je reklamní agentura. My doporučíme možnost číslo dvě. Proč? Na hlavní důvody se můžeme podívat společně.
Ví, kde nejlépe inzerovat
Prvním důvodem jsou zkušenosti. Profesionálové moc dobře vědí, na jakých místech inzerovat., když bychom se měli podívat na tři nejznámější reklamní sítě, které dnes existují, tak jde o:
- Sklik
- Facebook Ads
- Google Ads
Dále nelze zapomínat ani na to, že existují vyhledávací sítě, stejně jako obsahové sítě. Je toho celkem dost, v čem by se amatér musel nejprve zorientovat.
Umí kampaň správně nastavit
Mnoho začátečníků dělá chyby, které je stojí peníze a na základě kterých usuzují, že reklama nefunguje. Problém je ale u nich. Profesionální správa PPC kampaní je spojena s jistotou perfektního nastavení. Mluvíme o inzerátech, klíčových slovech, cenách za poklik, ale třeba i takzvaném remarketingu. Toto vše zvládá profesionál levou zadní, zatímco laik může v tomto směru celkem výrazně tápat.
Záleží mu na výsledcích
Mnoho lidí si myslí, že profesionálům na výsledcích nikdy nezáleží tolik, jako majitelům firem. Opak je ale pravdou. I oni chtějí, aby se klientům dařilo. Čím lepší práci odvedou, tím lepší peníze mohou získat. A hlavně mají jistotu budoucí práce, třeba na celý život. Nekvalitními kampaněmi by se sami připravovali o zakázky.
Není drahý
Mnoho lidí se domnívá, že na profesionála nemají. Ani to není až tak úplně pravda. Jejich hodinová mzda nemusí být výrazně vyšší, než ta vaše. Čas, který ušetříte, tak můžete věnovat svému byznysu. Navíc při správně nastavených kampaních ušetříte mnoho peněz, které byste při amatérské reklamní kampani doslova vyhodili z okna.