Umělá inteligence není ve světě IT ničím neobvyklým. Už na jaře se mluvilo o tom, že velmi oblíbený Messenger bude využívat celou řadu různých robotů. A to se dnes také potvrdilo. Vcelku zajímavé je zcela určitě ono číslo. Tedy jejich konkrétní počet. Je jich až 11 000 a budou k dispozici pro jednotlivé vývojáře, kteří budou mít zájem rozšířit danou komunikační platformu právě o možnost komunikace nikoliv s reálnou osobou, ale právě s daným robotem.
Stejně jako běžná komunikace
Velkým pokrokem by v rámci daných robotů měla být schopnost jejich vcelku zajímavé komunikace. Pokud se společně podíváme na několik prvotních plánů, neměli bychom zapomínat na to, že by měly umět sami pokračovat v komunikaci, stejně jako budou umět zavést rozhovor na určité téma. A právě to je důvodem, proč by je vývojáři měli začít využívat. Tím tématem rozhovoru totiž může být například to, že doporučí určité věci ke koupi, což samozřejmě povede k větším ziskům těch společností, která bude tyto robůtky využívat.
Nejedná se o úplnou novinku
I když máte obavy z toho, že byste v budoucnu mluvili jenom s roboty, rozhodně není důvod se znepokojovat. Proč? Stále by měly být určitou doplňkovou službou. Stejně tak nezapomínejme na to, že se rozhodně nejedná ani o žádnou úplnou novinku ve světě online komunikací. Různé aplikace totiž několik drobných robotů využívají i nyní, a to aniž byste to jako uživatelé možná poznali. Messenger jde v tomto směru ale zatím nejdále. A to nejenom z toho důvodu, že jich nabídne opravdu velké množství, ale i z toho důvodu, že je vývojářům aktivně nabízí, a to právě proto, aby si je mohli jednoduchým způsobem přizpůsobit svým konkrétním potřebám. Příště, až někoho pozdravíte v rámci své komunikace, zamyslete se nad tím, kdo by to mohl bý Možná to nebude člověk – zvláště, pokud vás bude tlačit do řady obchodů.
Zdroj obrázku: Pixabay.com