Chcete, aby vaše firma byla vidět? Pokud ano, je třeba začít s reklamou. Jelikož se většina věcí přesouvá na internet, spusťte kampaně právě zde. Ideální volbou je takzvaná PPC reklama, která je založena na platbě za kliknutí. Jaké má výhody?
- Snadné spuštění kampaní
- Nastavení maximální ceny kliku
- Snadné sledování konverzí
A kde je nejlepší své kampaně spustit? Samozřejmě tam, kde lze očekávat jejich největší přínos.
Nebojte se sociálních sítí
Ty už dávno nejsou jenom místem, kde se setkávají přátelé a sdílí fotografie, nebo zážitky. Na sociální sítě pronikají také firmy, které zde inzerují. Efektivní reklama na Facebooku je první cestou, kterou vám doporučíme. Můžete jít klasickou cestou propagace služeb nebo produktu, stejně jako můžete začít budovat značku a tedy i komunitu vašich zákazníků, nebo fanoušků.
Nebojte se lokálních vyhledávačů
Tedy pokud jsou opravdu velké. Máme na mysli společnost Seznam, která si na našem online trhu stále drží pořádný podíl ve vyhledávání. Její platforma určená na PPC reklamu se nazývá Sklik. I zde doporučíme kampaň vytvořit. Je stále dost lidí, pro které je tento vyhledávač hlavním výchozím bodem. Samozřejmostí je možnost zobrazovat své reklamy jak ve výsledcích vyhledávání, tak pochopitelně i na partnerských webech. Obě varianty lze kombinovat, nebo jednu z nich vyloučit.
Nezapomeňte na světového giganta
Ano, je to společnost Google, která si rok od roku i na našem trhu ukrajuje větší část pomyslného koláče. Proto je doslova nutností, aby byla využita i reklama Google Adwords. Funguje na stejném principu, jako u Seznamu. Vytvoříte kampaň a můžete zvolit, zda se bude zobrazovat jenom ve výsledcích vyhledávání, či i na partnerských webech. Kladem jsou určitě jak propracované nástroje spojené s nastavením kampaní, tak i další nástroje, které pomohou sledovat jednotlivá kliknutí a samozřejmě i požadované konverze a cíle.