Stojíte před výběrem CRM softwaru? Pokud aktivně využíváte Outlook, pak byste neměli přehlížet možnost integrace přímo do něj. Právě pro tyto účely byl navržen oblíbený eWay-CRM. Umožní vám používat jediný nástroj pro evidenci klientů, poptávek a zakázek. K hlavním výhodám patří automatický evidence komunikace, možnost plánování schůzek a úkolů.
Efektivní správa kontaktů
Mít přehled v kontaktech, to je to, oč tu běží. Jenomže možnosti samotného Outlooku jsou velmi omezené. Například zpřístupnění pouze vybraných kontaktů kolegům. Anebo evidence důležitých informací o zákaznících bez nutnosti individuálního doprogramování.
Naštěstí můžete používat CRM systém eWay-CRM. Nastavíte si oprávnění ke kontaktům a upravíte si karty klientů k obrazu svému. Odstraníte nepotřebná pole a nahradíte je vlastními.
https://www.youtube.com/watch?v=cygtqXEWVlw
Monitoring schůzek a telefonních hovorů
CRM systém integrovaný do Outlooku umožňuje tvorbu poznámek k telefonním rozhovorům a schůzkám. Tím vám odpadne spousta komplikací a budete mít vždy po ruce všechny důležité informace. Už žádné poznámky bokem a utrácení za služby jako Office 365 či Exchange server, které pak stejně nevyužijete.
Automatické ukládání pošty ke kontaktům
Není nic horšího než nepřehledná schránka plná příchozích e-mailů. Než všechny projdete, zbytečně ztratíte spoustu času. A co teprve, až budete dohledávat konkrétní e-mail s informacemi týkající se určité schůzky. Díky eWay-CRM lze procházet veškerou e-mailovou komunikaci v kartách kontaktů, aniž byste museli opustit prostředí Outlooku.
CRM v Outlooku toho umí mnohem, mnohem více
Zmínili jsme základní funkce, ale výčet všech výhod používání eWay-CRM je mnohem delší. Umožní vám efektivní plánování dalších kroků pomocí vytváření úkolů s poznámkami a detaily komunikace, propojení kontaktů v rámci společností, ale také sledování prodeje a dodávek.
https://www.youtube.com/watch?v=i_hW6SV4bAg
Chcete se dozvědět více? Přečtěte si CRM blog, kde jsou všechny funkcionality podrobně vysvětleny.