Způsob, jakým docílit úspěšného a virálního obsahu, není jednoduchý. Existuje ale 5 základních pravidel, na které byste při jeho tvorbě měli myslet.
Pomineme-li samotnou exkluzivitu obsahu, Mark Smiciklas, autor infografiky, uvádí seznam pěti bodů, které jsou nesmírně důležité. Jako jeden z prvních aspektů úspěšnosti uvádí nedostatek. Tím se snaží poukázat na tvorbu obsahu, který bude pro návštěvníka natolik zajímavý a odlišný, že bude cítit potřebu si jej přečíst. Dále nelze nezmínit ani tlačítka pro snadné sdílení na sociálních sítích. Aspektem číslo tři je zkrácení, resp. vyzdvihnutí pouze důležitého obsahu. Určité plus bude také praktická ukázka – návštěvníci mají rádi, pokud si danou věc můžou vyzkoušet. Posledním bodem je konzistence, která musí být zachována jak v kvalitě, tak i ve frekvenci přidávání článků.
Nebudeme vás ovšem zdržovat, infografika toho prozradí k jednotlivým bodům více. Po zhlédnutí byste měli být stoprocentně schopni tvořit úspěšný obsah. Tak na co čekáte? Směle do toho.