Když se podíváme na možnosti prodeje zboží, tak jich je celkem dost. Nejprve začneme tradičními cestami, kam musíme zařadit:
- Internetový prodej
- Prodej v kamenných obchodech
- Prodeje na veletrzích
Potom je tu ještě varianta označovaná jako přímý prodej. A to nejenom osobní. Využívat je možné i prodej po telefonu. Každé úspěšné Calcentrum vám jasně potvrdí, že jde možnost, která je velmi oblíbená. A jaké jsou ty hlavní důvody? Podívejte se na ně.
Úspěšnost prodejů
Patříte do skupiny těch lidí, kteří jsou danými hovory spíše obtěžováni? Nesuďte ostatní podle sebe. Jsou lidé, kterým nevadí a dokonce mohou být i rádi. To je možný důvod, proč vyzkoušet telemarketing i ve své vlastní firmě. Úspěšnost prodejů je u dobrých produktů celkem vysoká. Je to hlavně z důvodu osobní komunikace, kdy hraje velkou roli zkušenost operátora. Ani ne tak proto, že by na dotyčného tlačil, ale proto, že mu vše vysvětlí a zmíní pozitiva.
Náklady nejsou vysoké
Náklady na telemarketing rozhodně nemusí být nijak velké. Už jenom proto, že není nutné řešit celou věc ve firmě. Prodej po telefonu si lze objednat jako službu v call centru. Velmi často je možné spolupráci navázat i na bázi provize z každého prodaného kusu. Bez ohledu na to, zda jde o produkt, nebo službu. Lze tedy říci, že služba jako taková nebude pro podnikatele ztrátový. Jenom bude mít z produktu méně, což lze brát jako klasické náklady na marketing.
Prodávat lze v podstatě cokoliv
Popularita telemarketingu roste mimo jiné také proto, že prodávat je možné v podstatě cokoliv. Pokud máme být konkrétní, tak skutečně není problémem nabízet jak konkrétní zboží s doručením kurýrní službou, tak je možné prodávat třeba i různorodé služby. Hitem se dnes stávají třeba různé satelitní nebo kabelové televize, stejně jako výhodnější telefonní paušály.