Jedna z nejznámějších společností v oblasti internetu, konkrétně v oblasti internetových prohlížečů aktuálně velmi výrazným způsobem mění svůj vzhled. Pokud budeme konkrétní, tak se na dané změně začalo pracovat již zhruba před sedmi měsíci. Výsledek je tady a hned na úvod je třeba říci, že se jedná o výsledek velmi unikátní. Primárně se změnilo samotné logo, které je úplně jiné, než na co jsme byly v minulosti zvyklí. Když si logo přepíšeme do klasického textu, potom vypadá takto: moz://a.
Zcela nový font
Není to jenom logotyp, který se dokonale změnil. Společnost změnila také font, který bude používat. Tedy variantu písma, se kterým se lidé setkají například na webových stránkách, stejně jako na propagačních materiálech. Ani zde společnost nezůstala u ničeho klasického a známého. Pokud máme být konkrétní, tak přišla se svým vlastním fontem, který podle sebe také částečně pojmenovala. Jaký bude mít název? Je to Zilla. Originální a trefné.
Nové stránky i materiály
Ani fontem to nekončí, jelikož změna prošla i samotnou firemní identitou. A to jak od samotného loga, až po styl, kterým se chce společnost ubírat. Konkrétně totiž zcela mění třeba i své webové stránky, stejně jako mění svou stránku na facebooku a mnoho dalších materiálů. A to opravdu výrazně. Na první pohled byste jenom těžko uhádli, že se jedná o společnost, kterou většina lidí tak dobře zná. Na první pohled to vypadá, jako by šlo i firmu zcela jinou.
Více barev
Hlavním prvkem, kterého si lze ve změně samotné identity všimnout, to je rozhodně používání barev. Ty jsou všude a je jich opravdu mnoho. Dále nezapomínejme ani na různé symboly a motivy, které spíše připomínají retro. Jak se dá předpokládat, byl to určitě záměr, který na první pohled působí velmi ojediněle. Je tedy jasné, že v tomto směru se společnosti Mozilla rozhodně podaří zaujmout.
Zdroj obrázku: Pixabay.com