Kreativita je stále častěji používaným pojmem, jelikož je využitelná v řadě odvětví. Hlavně proto, že klasické postupy přestávají fungovat a právě snaha o zajímavé odlišení se dostává do popředí. Úsilí o využití kreativity by však mělo být vždy uchopeno od základů a je třeba na ni pohlížet odborněji než jenom jednoduchým sdělením, že jde o cestu spojenou s vymýšlením něčeho nového. I proto je vhodné učit se od těch nejlepších.
Publikace jako dobrý začátek
Je jedno, zda jste manažer, klasický kreativec, nebo pracujete v jiném odvětví, kde je třeba stále vymýšlet něco nového. Vždy by měl být vaším cílem rozvoj, k němuž je jako stvořené hlavně samostudium. Nejlepší jsou v tomto ohledu knihy. Výběr je na trhu celkem velký, a proto je dobré oslovit ty nejlepší autory. Jedním z nich je i Petr Žák. Právě ten napsal známý titul Kreativita a její rozvoj, který je určitě skvělým startem pro každého, kdo chce čerpat inspiraci, názory, ale i znalosti od odborníků.
Hlavní důvody pro pořízení této knihy jsou:
- velký zájem, potvrzující kvalitu,
- zkušenosti autora – přes 500 různých tréninků,
- zaměření na mnoho oblastí.
Nebojte se ani kurzů
Samostudium je základ, díky němu získáte prvotní zkušenosti a znalosti, které je vhodné následně rozvíjet. Jak? Nejlépe na kurzech. I zde můžeme přijít s doporučením kurzu Business jako Showbusiness. Pomůže s atmosférou důvěry, s různými technikami, i se zvládnutím obchodního rozhovoru. Jeho lákadlem není jenom kvalita, ale i online podoba. Díky tomu nehraje roli, odkud jste. Vyzkoušet ho může každý. Stejně jako lze vidět i řadu videí na MotivP TALKS. I zde doporučíme Petra Žáka, který je, pokud jde o kreativitu, rozhodně osobou patřící mezi nejlepší volbu pro toho, kdo chce v této oblasti také něčeho dosáhnout. Přesvědčit se o tom můžete sami.