Elektronická evidence tržeb se stala pro řadu podnikatelských subjektů povinnou záležitostí. Prodejci registračních pokladen se snaží svým zákazníkům vycházet vstříc a vyvíjejí neustále nové registrační systémy, aby uspokojili jejich potřeby a požadavky. Jedná se hlavně o obchodníky, majitelé gastronomických zařízení a dalších.
Výběr správné registrační pokladny vám usnadní práci
Vybrat pokladnu pro váš provoz přímo na míru, s tím vám pomůžou specializované firmy. Jejich školení obchodníci vám s tím pomohou. Podnikatelé a živnostníci, kteří potřebují registrační pokladnu, se stále častěji obracejí na firmy s požadavkem, aby jejich zařízení mělo také již platební terminál. Díky tomu vznikají systémy takzvaně 3 v 1. To znamená elektronická registrační pokladna, tiskárna a platební terminál v jednom přístroji.
Kompletní pokladní řešení
Tyto systémy mají hned několik řešení, protože pro každý provoz se hodí něco jiného. Velké provozy jistě ocení kompletní pokladní řešení. Tyto systémy neslouží pouze k registraci EET účtenek, ale umožňují vést evidenci tržeb, evidenci účtenek, sledují skladové zásoby, import a export dat a mnoho dalšího, co vám usnadní, a hlavně urychlí práci. Ovládají se jednoduše pomocí dotykového displeje.
Nejen restauracím poslouží mobilní číšník
Tuto evidenci však můžete vést i se systémem 3 v 1. Postačí vám dokoupení tabletu nebo mobilního zařízení s operačním systémem Android.
Pro malé provozy postačí mobilní telefon s registrační tiskárnou. Lidově řečeno mobilní číšník. Nejste nuceni mít registrační pokladnu na jednom místě, ale můžete ji používat kdekoliv po celé provozovně. Nevýhodou je, že musíte nosit ještě druhý přístroj s platebním terminálem a tiskárnou. Vše ovšem můžete umístit na speciální opasek. Uvolníte si tím ruce k jiné činnosti.
Nebojte se obrátit na prodejce, kteří pomohou a poradí, jak jednoduše a přehledně vyřešit registrační systém ve vašem provozu. Díky kterému ušetříte čas a můžete se věnovat jiným věcem.