Nejenom osobní profily a možnost komunikace s přáteli je to, co nám Facebook nabídne. Zapomínat přirozeně nesmíme ani na firemní profily. Tedy firemní stránky, které mají za cíl informovat zákazníky a fanoušky o různých:
- Službách a produktech
- Slevových akcích
- Zajímavostech
Jelikož je tato sociální síť celkem lákavým komunikačním kanálem, nesmíme opomíjet to, že obliba takzvaných „pages“ je u firem stále větší. Celosvětová čísla říkají, že aktuálně má firemní stránku na Facebooku okolo 60 milionů firem. A to už se dá celkem zajímavě využít.
Nový komunikační nástroj
V plánu je platforma, která nese název Facebook at Work. Pokud se podíváme na její přibližnou funkci, potom by měla sloužit hlavně k tomu, aby byla zajištěna rychlá a bezproblémová komunikace v rámci firmy. Podobné služby může dnes nabídnout třeba Slack, stejně jako kombinace Skype a Yammeru, což nabízí třeba softwarový gigant Microsoft. A jelikož jsou dané služby poměrně poptávané, dá se očekávat i obliba platformy Facebooku. Známé je i to, jakým způsobem budou probíhat platby. Vše bude založeno na měsíčním paušálu, který bude hrazen za každého uživatele, který bude do firemní komunikace zapojen a který bude platformu využívat.
Na konci října
Že si Facebook skutečně pospíší, to dokládají i první informace o tom, kdy se má platforma Facebook at Work oficiálně spustit. První informace mluví o termínu, který je koncem října. Přesné datum není známo, ale už toto předběžné jasně ukazuje, že bys to mělo být letos na podzim. Vzhledem k oblibě této sociální sítě se dá očekávat celkem vysoká úspěšnost, a to už jenom proto, že si firemní zaměstnanci nebudou muset vytvářet nové profily v rámci jiných platforem, ale jednoduše využijí ten svůj, který však bude od osobních aktivit zcela oddělený a v rámci Facebook at Work půjde výhradně jenom o komunikaci firemní.
Zdroj obrázku: Pixabay.com