Facebook chystá nový nástroj pro firemní komunikaci

Nejenom osobní profily a možnost komunikace s přáteli je to, co nám Facebook nabídne. Zapomínat přirozeně nesmíme ani na firemní profily. Tedy firemní stránky, které mají za cíl informovat zákazníky a fanoušky o různých:

  • Službách a produktech
  • Slevových akcích
  • Zajímavostech

Jelikož je tato sociální síť celkem lákavým komunikačním kanálem, nesmíme opomíjet to, že obliba takzvaných „pages“ je u firem stále větší. Celosvětová čísla říkají, že aktuálně má firemní stránku na Facebooku okolo 60 milionů firem. A to už se dá celkem zajímavě využít.

Nový komunikační nástroj

V plánu je platforma, která nese název Facebook at Work. Pokud se podíváme na její přibližnou funkci, potom by měla sloužit hlavně k tomu, aby byla zajištěna rychlá a bezproblémová komunikace v rámci firmy. Podobné služby může dnes nabídnout třeba Slack, stejně jako kombinace Skype a Yammeru, což nabízí třeba softwarový gigant Microsoft. A jelikož jsou dané služby poměrně poptávané, dá se očekávat i obliba platformy Facebooku. Známé je i to, jakým způsobem budou probíhat platby. Vše bude založeno na měsíčním paušálu, který bude hrazen za každého uživatele, který bude do firemní komunikace zapojen a který bude platformu využívat.

Na konci října

Že si Facebook skutečně pospíší, to dokládají i první informace o tom, kdy se má platforma Facebook at Work oficiálně spustit. První informace mluví o termínu, který je koncem října. Přesné datum není známo, ale už toto předběžné jasně ukazuje, že bys to mělo být letos na podzim. Vzhledem k oblibě této sociální sítě se dá očekávat celkem vysoká úspěšnost, a to už jenom proto, že si firemní zaměstnanci nebudou muset vytvářet nové profily v rámci jiných platforem, ale jednoduše využijí ten svůj, který však bude od osobních aktivit zcela oddělený a v rámci Facebook at Work půjde výhradně jenom o komunikaci firemní.

Zdroj obrázku: Pixabay.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *