Co jste nejvíce hledali na Google?

Vyhledávače pravidelně zobrazují informace o tom, co v rámci uplynulého roku uživatelé nejvíce hledali. Pokud vás dané informace také zajímají, není nic jednoduššího, než se na ně podívat. A to v souvislosti se světovou jedničkou, kterou je Google.com.

Co jasně dominovalo?

Podívejme se na to, co dominovalo nejvíce. Nejednalo se o nic jiného, než nejznámější sociální síť. Tím nejhledanějším slovem v rámci českého internetu byl „facebook“. Hned na druhém místě se umístila služba samotného Googlu. Co je tím slovem? Je to „youtube“. Pokud se podíváme na třetí místo, to již bylo spojeno s něčím skutečně praktickým. Jednalo se o slovo „překladač“. Tímto je známá trojice finalistů. A co když vás zajímají i další možnosti?

I ty vám prozradíme. Konkrétně začneme pojmem „idos“, díky kterému se lidé dostanou na stránku s jízdními řády. Zajímavostí bylo i hledání zpravodajského portálu „idnes“. Toto slovo se totiž umístilo na místě pátém. To šesté bralo známé úložiště různých souborů, které je v našich vodách stále jedničkou. Šlo o frázi „uloz.to“. Zajímavé jsou ale i další informace, o hledanosti, kam se řadí slova, jako:

  • Mapy
  • Bazos
  • Počasí
  • Gmail

Kdo si polepšil nejvíce?

Zajímavou kategorií je také skokan roku. Tedy slovo, které v minulosti bylo hledáno buď minimálně, nebo vůbec. Zde je trojice vítězů odrazem nejenom zajímavých událostí. Na prvním místě se umístila fráze „ms v hokeji 2016“. Jak je vidět, hokej v tomto směru stále táhne. Na druhém místě se poté umístila fráze „slither.io“, a na místě třetím sousloví „pokémon go“. Jak je tedy celkem dobře patrné, druhé a třetí místo jasně patřilo oblíbeným hrám, které v roce 2016 způsobili doslova revoluci. Mimo jiné je zajímavostí i to, že nyní, v době psaní tohoto článku, zájem o ně logicky postupně upadá. To je pro online trendy charakteristické.

Zdroj obrázku: Pixabay.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *